سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
 
 

آموزش Opera7.11

 

 

این مرورگر بدون شک سریعترین مرورگر اینترنت است که امکانات خیلی زیادی و مفیدی را اراعه می دهد که از جمله آنها می توان به جلوگیری از باز شدن PopUpها و javaScript ها اشاره کرد فقط تنها اشکالی که دارد این است که از زبان فارسی به درستی پشتیبانی نمی کند که این مشکل نیز تا حدودی در ورژن 7.20 این نرم افزار حل شده است.

 

 

برای جلوگیری از بازشدن PopUpها مراحل زیر را دنبال کنید، منوی File > Quick Preferences > گزینه Refuse PopUP را انتخاب کنید.

 

همچنین برای دسترسی سریع به این کادر Quick Preferences می توانید کلید F12 را بزنید. همچنین برای جلوگیری از load شدن هر یک از اجزای زیر می توانید تیک آنها را بردارید.عکسهای Gif و Plug in و java و javascript و آهنگهایی که در سایت ها گذاشته می شود.

 

برای پاک کردن History و بقیه چیزهایی که توسط مرورگر روی هارد ضخیره می شوند از گزینه Delete Private Data که در منوی File قرار دارد استفاده می کنیم همچنین در این قسمت می توانید از طریق کلید Manage Cookie روی Cookieها مدیریت داشته باشید.

 

ابزار Hotlist

 

5 قسمت از زیر مجموعه های این ابزار را که از همه بیشتر کاربرد دارد را توضیح می دهم.قسمت History که همه کما بیش با آن آشنا هستید. قسمت Bookmark که مثل Favorite در Internet Explorer می باشد و برای مدیریت آن هم می توانید از منوی Bookmarks استفاده کنید. قسمت Link که تمام لینکهای موجود در صفحه ای را که باز کرده اید را نشان می دهد. قسمت Windows که مثل نوار Taskbar در ویندوز است و می توانید سایت های مختلفی را که باز کرده اید را بیاورید. قسمت info که از سایتی که باز کرده اید اطلاعاتی را جمع اوری می کند و به صورت دسته بندی شده در اختیار شما می گذارد.

ابزار Title نیز باعث می شود تمام صفحاتی که باز کرده اید در کنار هم قرار گیرند.

پیدا کردن یک کلمه در صفحه جاری

 

در جلوی نوار آدرس یک نوار دیگر نیز وجود دارد و منوی پایین کشیدنی آن را بزنید و سپس گزینه Find In page Search را انتخاب کنید و سپس در همین کادر عبارتی را که می خواهید پیدا کنید را بنویسد و برای پیدا کردن بقیه عبارت های موجود در صفحه کلید اینتر را فشار دهید.

 

در آخر هم به آموزش گزینه های کنار نوار آدرس می پردازم

 

اگر این گزینه در این حالت باشد عکسهای درون صفحه به طور کامل بارگذاری می شوند.

 

اگر این گزینه در این حالت باشد عکسهایی که فقط درون Temporary هست در صفحه بارگذاری می شود. این حالت زمانی کابرد دارد که صفحه موردنظر را یک بار بازکرده باشید { عکسهای درون سایت به طور اتوماتیک درون Temporary ضخیره می شوند} این عکسها از هارد بارگذاری می شوند نه از اینترنت.


وحید اسدی ::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 9:7 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید کل : 3687
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
آموزش
وحید اسدی
من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم تا جایی که بتونم شما رو کمک می کنم . راستی می می تونم عکسهای شما رو هم با برنامه های خیلی جالب درست کنم که حال کنید .
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
آموزش
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت